Saturday, January 23, 2010

TAHNIAH BUAT ALUMNI PERTAMA TRIPLE T TRAINING!!!

Program pertama Triple T Training telah dilancarkan pada hari semalam dengan pelbagai aktiviti yang menarik. Triple T Training merupakan sebuah program latihan usrah yang menarik dibimbing oleh moderator terkenal iaitu al-fadhil ustaz Azki Hafizi Bin Haji Ibrahim.

Seramai lebih 1000 orang peserta sulong yang terdiri daripada pelbagai latar belakang dan kampus telah bersama-sama hadir dan merasai kehebatan sentuhan program-program yang terbaik.

TAHNIAH! buat peserta Triple T Training sulung yang telah berjaya mengikuti program tersebut.. Andalah keluaran pertama yang akan mengemparkan dunia..

Kongsilah pengalaman anda di ruang chat dan forum yang akan diwujudkan tidak lama lagi..

4 comments:

  1. Assalamualaikum.....Triple T Traning y ana srtai nie mmg best....sronok sngt sertai kem usrah nie...rugi btul lau spa x trut srta dlm kem ni...ucpan terima kasih kpd Ustaz Azki sbgai moderetor y hebat n idea y mmtp..Syukran...

    ReplyDelete
  2. Salam....
    trma ksih kpd smua urusetia2 y trlbt dlm mjayakn program triple t traning y pda julung klinya diadkn....tdk lupa jga pda bang cik2 y b'tkus lumus msk utk kmi smua....modul y plng best adlh gimik pmbukaan...

    p/s: bla nk wat lgi =p

    ReplyDelete
  3. Salam.
    Ckin dari PTSS pun nak ucap mekasih gak... sbb apa,bila balik kem rasa tenang ckit hati...byk yang nak diperbetulkan dlm diri... moga2 smua yang terlibat dlm Triple T 1 akan drahmati Allah..

    ReplyDelete

Video